دانلود پایان نامه

 

عنوان کامل پایان نامه :

 

 عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت نرم افزار

 

قسمتی از متن پایان نامه :

 

 

– فرضیه‌های پژوهش 

 

مطابق با اهداف مذکور ، این  پژوهش متشکل از 15 فرضیه دسته‌بندی شده در 5 گروه می‌باشد که با استفاده از نتایج حاصل از آزمون فرضیه‌ها می‌توان به اهداف پژوهش دست یافت .

 

گروه الف :

 

  • محصول نرم‌افزاری بر  وفاداری به برند تاثیر مثبت دارد .
  • محصول نرم‌افزاری بر  کیفیت ادراک شده از برند  تاثیر مثبت دارد .
  • محصول نرم‌افزاری بر  آگاهی از برند تاثیر مثبت دارد .

 

گروه ب :

 

  • قیمت بر  وفاداری به برند تاثیر مثبت دارد .
  • قیمت بر کیفیت ادراک شده از برند  تاثیر مثبت دارد .
  • قیمت بر آگاهی از برند تاثیر مثبت دارد .

 

گروه ج :

 

  • توزیع  بر  وفاداری به برند تاثیر مثبت دارد .
  • توزیع بر  کیفیت ادراک شده از برند  تاثیر مثبت دارد .
  • توزیع بر  آگاهی از برند تاثیر مثبت دارد .

 

 

گروه د :

 

  • فعالیت‌های پیشبردی  بر  وفاداری به برند تاثیر مثبت دارد .
  • فعالیت‌های پیشبردی بر  کیفیت ادراک شده از برند  تاثیر مثبت دارد .
  • فعالیت‌های پیشبردی بر  آگاهی از برند تاثیر مثبت دارد .

 

گروه ه :

 

  • وفاداری به برند   بر  ارزش ویژه برند تاثیر مثبت دارد.
  • کیفیت ادراک شده از برند   بر  ارزش ویژه برند تاثیر مثبت دارد.
  • آگاهی از برند   بر  ارزش ویژه برند تاثیر مثبت دارد.

 

1-8- تعریف واژه‌ها

 

1-8-1 برند(BRAND)  

 

یک اسم ، نشانه ، سمبل ، طرح یا ترکیبی از آنها که سعی در شناساندن محصولات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان را داشته و سعی در متمایز نمودن این محصولات از محصولات سایر رقبا دارد . (انجمن بازاریابی امریکا ،1960،404)(American Marketing Association)

 

1-8-2 ارزش ویژه برند (BEAND EQUITY)

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

 

مهمترین هدف پژوهش حاضر بررسی میزان تاثیر اجراء مختلف آمیخته بازاریابی بر ابعاد ارزش ویژه برند و در نهایت خود ارزش ویژه برند شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزار  می‌باشد. بطور خاص اهداف این پژوهش به دو دسته اهداف اصلی و اهداف فرعی به شرح زیر تقسیم‌بندی شده‌اند .

1-5-1- اهداف اصلی

 

تعیین میزان تاثیر اجزاء مختلف آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت تولید نرم‌افزار (نرم‌افزارهای مالی، اداری ).

1-5-2- اهداف فرعی

 

اهداف فرعی پژوهش نیز به‌ صورت زیر مجموعه اهداف اصلی  و بر مبنای  ارتباط بین اجزاء آمیخته‌بازاریابی و ابعاد ارزش ویژه برند ( مطابق با مدل آکر) است . این اهداف در شش  گروه دسته‌بندی شده‌اند که تمامی آنها در مورد برند شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزارهای مالی اداری مورد بررسی قرار خواهند گرفت :

گروه الف :

  • تعیین میزان تاثیر محصول بر  وفاداری به برند.
  • تعیین میزان تاثیر محصول بر  کیفیت ادراک شده از برند.
  • تعیین میزان تاثیر محصول بر  آگاهی و تداعی‌ها از برند.

گروه ب :

  • تعیین میزان تاثیر قیمت بر  وفاداری به برند.
  • تعیین میزان تاثیر قیمت بر  کیف ادراک شده از برند.
  • تعیین میزان تاثیر قیمت بر  آگاهی از برند.

گروه ج :

  • تعیین میزان تاثیر توزیع  بر  وفاداری به برند.
  • تعیین میزان تاثیر توزیع  بر  کیف ادراک شده از برند.
  • تعیین میزان تاثیر توزیع  بر  آگاهی از برند.

گروه د :

  • تعیین میزان تاثیر فعالیت‌های پیشبردی بر  وفاداری به برند.
  • تعیین میزان تاثیر فعالیت‌های پیشبردی بر  کیفیت ادراک شده از برند.
  • تعیین میزان تاثیر فعالیت‌های پیشبردی بر  آگاهی از برند.

گروه ه :

  • تعیین میزان تاثیر وفاداری به برند بر  ارزش ویژه برند .
  • تعیین میزان تاثیر کیفیت ادراک شده از برند بر ارزش ویژه برند .
  • تعیین میزان تاثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند .
 

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : برند ,تاثیر ,میزان ,تعیین ,مثبت ,گروه ,میزان تاثیر ,تعیین میزان ,مثبت دارد ,تاثیر مثبت ,ارزش ویژه ,تعیین میزان تاثیر ,برند تعیین میزان ,عناصر متفاوت آمیخته ,میزان تاثیر توزیع 
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

☆دنیای انیمه و انیمیشن☆ Marcela هر چی بخوای هست فروشگاه بازی مدرن خدمات اتوماسیون و برق صنعتی کودک من کسب درآمد از اینترنت proxeedplus Bill