عنوان کامل پایان نامه :
قسمتی از متن پایان نامه :
– فرضیههای پژوهش
مطابق با اهداف مذکور ، این پژوهش متشکل از 15 فرضیه دستهبندی شده در 5 گروه میباشد که با استفاده از نتایج حاصل از آزمون فرضیهها میتوان به اهداف پژوهش دست یافت .
گروه الف :
- محصول نرمافزاری بر وفاداری به برند تاثیر مثبت دارد .
- محصول نرمافزاری بر کیفیت ادراک شده از برند تاثیر مثبت دارد .
- محصول نرمافزاری بر آگاهی از برند تاثیر مثبت دارد .
گروه ب :
- قیمت بر وفاداری به برند تاثیر مثبت دارد .
- قیمت بر کیفیت ادراک شده از برند تاثیر مثبت دارد .
- قیمت بر آگاهی از برند تاثیر مثبت دارد .
گروه ج :
- توزیع بر وفاداری به برند تاثیر مثبت دارد .
- توزیع بر کیفیت ادراک شده از برند تاثیر مثبت دارد .
- توزیع بر آگاهی از برند تاثیر مثبت دارد .
گروه د :
- فعالیتهای پیشبردی بر وفاداری به برند تاثیر مثبت دارد .
- فعالیتهای پیشبردی بر کیفیت ادراک شده از برند تاثیر مثبت دارد .
- فعالیتهای پیشبردی بر آگاهی از برند تاثیر مثبت دارد .
گروه ه :
- وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت دارد.
- کیفیت ادراک شده از برند بر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت دارد.
- آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت دارد.
1-8- تعریف واژهها
1-8-1 برند(BRAND)
یک اسم ، نشانه ، سمبل ، طرح یا ترکیبی از آنها که سعی در شناساندن محصولات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان را داشته و سعی در متمایز نمودن این محصولات از محصولات سایر رقبا دارد . (انجمن بازاریابی امریکا ،1960،404)(American Marketing Association)
1-8-2 ارزش ویژه برند (BEAND EQUITY)
سوالات یا اهداف این پایان نامه :
اهداف پژوهش
مهمترین هدف پژوهش حاضر بررسی میزان تاثیر اجراء مختلف آمیخته بازاریابی بر ابعاد ارزش ویژه برند و در نهایت خود ارزش ویژه برند شرکتهای تولید کننده نرمافزار میباشد. بطور خاص اهداف این پژوهش به دو دسته اهداف اصلی و اهداف فرعی به شرح زیر تقسیمبندی شدهاند .
1-5-1- اهداف اصلی
تعیین میزان تاثیر اجزاء مختلف آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت تولید نرمافزار (نرمافزارهای مالی، اداری ).
1-5-2- اهداف فرعی
اهداف فرعی پژوهش نیز به صورت زیر مجموعه اهداف اصلی و بر مبنای ارتباط بین اجزاء آمیختهبازاریابی و ابعاد ارزش ویژه برند ( مطابق با مدل آکر) است . این اهداف در شش گروه دستهبندی شدهاند که تمامی آنها در مورد برند شرکتهای تولید کننده نرمافزارهای مالی اداری مورد بررسی قرار خواهند گرفت :
گروه الف :
- تعیین میزان تاثیر محصول بر وفاداری به برند.
- تعیین میزان تاثیر محصول بر کیفیت ادراک شده از برند.
- تعیین میزان تاثیر محصول بر آگاهی و تداعیها از برند.
گروه ب :
- تعیین میزان تاثیر قیمت بر وفاداری به برند.
- تعیین میزان تاثیر قیمت بر کیف ادراک شده از برند.
- تعیین میزان تاثیر قیمت بر آگاهی از برند.
گروه ج :
- تعیین میزان تاثیر توزیع بر وفاداری به برند.
- تعیین میزان تاثیر توزیع بر کیف ادراک شده از برند.
- تعیین میزان تاثیر توزیع بر آگاهی از برند.
گروه د :
- تعیین میزان تاثیر فعالیتهای پیشبردی بر وفاداری به برند.
- تعیین میزان تاثیر فعالیتهای پیشبردی بر کیفیت ادراک شده از برند.
- تعیین میزان تاثیر فعالیتهای پیشبردی بر آگاهی از برند.
گروه ه :
- تعیین میزان تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند .
- تعیین میزان تاثیر کیفیت ادراک شده از برند بر ارزش ویژه برند .
- تعیین میزان تاثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند .
برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
درباره این سایت